» » » » Socant: Omul care creste cartofi cu organele interne!



Idaho este faimos pentru cartofii sai, dar o tulpina recent dezvoltata de cartofi a fermierilor locali a îngrijorat Departamentul pentru Agricultura.
Zack Efram, un cultivator de cartofi local si genetician, a reusit sa creeze o noua tulpina de tuberculi care conțin organel asemanatoare unei ființe umane.
                                                 
Domnul Efram a declarat pentru Reporter Național despre cretia sa:
"Ei bine, am inceput cu gene de broască.. Am introdus un cod genetic de broaste în compus celular de cartofi. A fost încercarea de a crea un cartof cu o piele elastica, care sa aiba un gust de miez in ea, dar nu am reusit."
Reporter Național - Care a fost reactia ta atunci când ai deschis acest cartof si ai văzut că acesta conține organele interne?
"Ei bine, m-am cam speriat. Micutului ii batea inima si am putut vedea sânge verzui de pompare prin venele mici. Întregul interior al cartofului a fost în viață când am tăiat pentru a-l deschide. "

Zack Efram nu este sigur ce se va face cu acesti cartofi uimitori.  Se pare  că Departamentul de Agricultură din Idaho poate profita de ferma pentru a preveni răspândirea de asemenea cartofi Ei au fost declarati o amenințare biologică!


Cititi mai multe in THE NATIONAL REPORTER

Unknown

Adm. MISTERELE LUMII
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply